Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vuk Jeremić: ukoliko ZSO ne bude uspostavljena do 31. decembra, Srbija treba da proglasi Briselski proces neuspešnim i da je za nju završen. Buduće pregovore voditi uz kontakt grupu stalnih članica Saveta bezbednosti UN

Komentari (24) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 06 septembar 2022 12:54
-.-
Delimično podržavamo. Srbija treba odmah da deklariše da je EU `proces` omanuo i da se poništava sve što je u takvom nečasnom `opitu` izvođeno (od onih koji su priznali bezakonje zvano `kosovo`). I traži se put UN, po rez. 1244...
Preporuke:
73
42
2 utorak, 06 septembar 2022 15:34
gandra
Sta god ko mislio o Jeremicu, slazem se sa svim sto je rekao hiljadu posto!
Preporuke:
131
157
3 utorak, 06 septembar 2022 16:03
Ivan
Gospodine Jeremicu, sve ovo sto ste rekli je lepo, ispravno i tacno. Samo, nisam siguran da bi ste smeli to da izgovorite da ste na vlasti, i na vezi sa svim onim ambasadorima, pomocnicima zamenika sekretara i slicnima. Znamo da od takvih stizu nalozi svim vlasima u Beogradu od 2000 pa naovamo. Naravno da Vucic nije nikakva junacina koja sme da zalupi telefon strancima, kao sto nije smeo ni niko pre njega. On samo voli da se pravi takav.

I, na kraju - ipak nemojte da zaboravite da je sva ova ujdurma sa pregovorima, Briselom itd ipak pocela 2011, a tad ste vi bili ministar, zar ne? Gospodin Stefanovic ipak nije isao u Brisel i parafirao stosta kao privatno lice.
Preporuke:
104
81
4 utorak, 06 septembar 2022 16:32
nebitan
Vuk Jeremić izjavio je danas da je predlog te stranke da dok ne bude formirana Zajednica srpskih opština onako kako je dogovoreno, nema daljih pregovora s Prištinom.


Jeremiću, ovako je trebalo da glasi tvoj predlog.
Preporuke:
96
54
5 utorak, 06 septembar 2022 17:17
Teško ostvarivo
Dodao je i da ako nema ZSO, onda treba ponovo uspostavljati nadležnosti koje su preneti organima u Prištini poput pravosuđa.

„Predlažemo da u tom slučaju Srpska lista konačno napusti Vladu takozvane Republike Kosova“

U rikverc će to teško ići. Druga strana (šiptarski teroristi uz logističku i svaku drugu podršku SAD-NATO-EU) ne bi sedela skrštenih ruku. Najpre bi udarili u sve propagandne talambase da je, eto, Srbija odustala od pregovora i političkog dijaloga. Zatim bi organizovali ispunjenje svojih konačnih ciljeva golom, brutalnom silom. Dobro bi im došlo da se ižive ovde na Balkanu, jer su ionako frustrirani svojom nemoći u odnosu na situaciju u Ukrajini protiv Rusije. Srbija bi (opet) bila pokazna vežba na kojoj bi pokazali da kontrolišu svoje interesne zone. A nama niko ne bi mogao da efektivno pomogne. Rusi su zabavljeni svojim akcijama, a Kinezi nemaju nameru da se vojno angažuju u Evropi.
Preporuke:
63
34
6 utorak, 06 septembar 2022 17:39
Djokica
Vucic sa svojom sibicarskom politikom deluje naprosto smesno naspram Jeremica. Zato verovatno i angazuje botove da sto vise satanizuju Jeremica i Narodnu Stranku. Ne plasi se Vucic Djilasa i raznih svojih klijenata, tipa Mice Zavetnice, nego Jeremica. Mislim da to jasno govori za koga treba da glasamo!
Preporuke:
92
113
7 utorak, 06 septembar 2022 17:44
Revolucionar
Neko ce pomisliti, pa sto Vucic to ne uradi jer je predlog dobar? Pa zato sto ne Vucicu haje za Kosovo, tamosnje Srbe a bogami i za nas ovde. On hoce da dajuci komad po komad Srbije osigura da ostane na vlasti, bar dotle dok mu brat ne isisa i poslednju paru od nas, i dok materijalno ne obezbede i praunuke. A oni koji to ne vide i filozofiraju su ili glupi ili placeni da zbunjuju narod!
Preporuke:
88
106
8 utorak, 06 septembar 2022 20:17
Ivan
@ Djokica & Revolucionar

Zanimljivo, do danas nisam znao da i Jeremic ima svoje botove. Mislio sam da to rade samo Vucic i Djilas. Sta ces, svaki dan naucis nesto novo...
Preporuke:
69
34
9 utorak, 06 septembar 2022 20:24
Dobojlija
Pravo dobra rezolucija! Sto ova vijest nije na naslovnoj strani NSPM?

Ovdje se jasno daje plan kako dalje na Kosovu, da ne slusamo samo Vuciceve gluposti!
Preporuke:
36
45
10 utorak, 06 septembar 2022 22:39
student
@nebitan

Potpisujem
Preporuke:
4
9
11 utorak, 06 septembar 2022 22:53
Djokica
@Ivan

Gde si Ivane, kuco stara. Ja sam na novoj srpskoj politickoj misli vec 10 godina, a ti si nedavno doso da botujes za rezim i Vucica. Ne zavidim ti na tome, nije tebi lako. Treba nekako objasniti privatizacije i kradje, izdaju Kosmeta, ubistva i skandale, lazi i prevare. Znam da se od necega mora ziveti ali nadji ti decko nesto posteno da radis a ne da branis izdajnika, krimosa i alkosa!
Preporuke:
15
41
12 utorak, 06 septembar 2022 23:31
Savatije Kočopizd
Vuk i Narodna stranka svakodnevno u svojim predlozima rešenja problema pokazuju odgovornost, zrelost i kreativnost u svim segmentima i problemima društva a naročito u politici prema KiM.
Ozbiljna zdravorazumska alternativa režimu!
Preporuke:
9
37
13 utorak, 06 septembar 2022 23:39
Savatije Kočopizd
@ Ivan
Po čemu ti zaključuješ da su Djokica i Revolucionar Jeremićevi botovi??
Zar simpatizeri neke politike i neke stranke ne smeju da izraze svoje mišljenje???
Priče o ministrovanju Jeremića i potpisima Stefanovića je toliko deplasirana da jednostavno ne zaslužuju komentar.
Ako su njihove aktivnosti bile toliko štetne zbog čega ih Toma i Vučić nisu poništili i proglasili nevažećim???
Preporuke:
9
35
14 sreda, 07 septembar 2022 09:06
Ivan
Djokica
@Ivan
Gde si Ivane, kuco stara. Ja sam na novoj srpskoj politickoj misli vec 10 godina, a ti si nedavno doso da botujes za rezim i Vucica.


Ja želim da se skine Vučić ali ne želim ponovo na vlast Jeremića. Ne želim žute ponovo na vlast.
Preporuke:
28
11
15 sreda, 07 septembar 2022 12:52
Ivan
@ Djokica

Ne znam od kada vi pisete ovde, niti me zanima. Ja periodicno ostavljam po neki komentar vec vise godina, kad vidim potrebu za tim, kao na primer ovde.

Naravno, bot nisam, ali bilo bi bezvredno vas i vama slicne ubedjivati u to.

I, ne mislim da imate pravo da mi se obracate sa "kuco stara" i "decko". Mi se ne poznajemo, prijatelji nismo, necemo ni biti, i nema potrebe za takvom komunikacijom. Makar pokusajte da odrzite neki nivo, znam da nije lako.
Preporuke:
21
10
16 sreda, 07 septembar 2022 13:01
Ivan
@ Savatije Kočopizd

Pa sta da vam kazem, nekako mi "mirisu" na botove, i stojim iza toga. I, naucen sam da pravim razliku izmedju simpatizera stranaka i botova, a ovde primecujem ovu drugu kategoriju.

Ne mislim da je deplasirano podsecati sta su pre vise od 10 godina radili oni, koji sada izigravaju mudrace i spasioce i dele savete. Naravno da je lakse praviti se da su tek stigli sa Marsa, i da nemaju pojma sta se to zbivalo u Briselu 2011.

Njihove aktivnosti su bile jezivo stetne za ovu zemlju, ali ih nece ponistiti i proglasiti nevazecima ucenjeni jadnici poput Tome i Vucica; za to treba sacekati neke druge ljude, koji tek treba da se pojave. Da Toma i Vucic imaju i trunke obraza, vec prvog dana svoje vlasti 2012 bi ponistili sve sto su radili Jeremic i Stefanovic.
Preporuke:
24
10
17 sreda, 07 septembar 2022 13:52
Ivan
@ Savatije Kočopizd

I, imajte u vidu da ipak nije pristojno pisati pod vise nikova, gospodine "Raka iz Barande". Menjajte vi nadimke koliko zelite, ali se vidi iz aviona da ste to vi. Nekad ste drzali pridike onima koji to rade, a sada ste vi uveliko zagazili u to.
Preporuke:
19
11
18 sreda, 07 septembar 2022 15:36
Savatije Kočopizd
@ Ivan
Što se tiče "nekoga" koje pre 10 godina nešto radio, da li bi imalo smisla pominjati šta su "ovi danas" radili 90-tih godina?!?!?!
Te bezvezne priče o Vuku i Borku od pre 10 godina su davno deplasirane!
A što se tiče menjanja nikova mnogo si promašio a i nije ti prvi put da me pogrešno povezuješ sa dotičnim "Rakom"!
Ono što ja vidim je da jedan te isti lik koristi i zloupotrebljava tuđe nikove upravo iz botovskih razloga.
Lik je prepoznat i poznat kao Miki! Ili ti možda pišeš pod njegovim nikom koristeći se ponekad ispravnim pravopisom i gramatikom a ponekad namerno grešiš u rodu, broju, padežu, pravopisu???
Preporuke:
7
23
19 sreda, 07 septembar 2022 15:47
Ivan
@ Savatije Kočopizd

I, onako uzgred - pozivam vas, kao i vaseg "kolegu Djokicu", da mi se ipak vise ne obracate sa "ti". Niti je prostojno, niti je potrebno, niti se mi znamo pa da to bude opravdano. Malo mi je i neprijatno da vas ja ucim ponasanju (imam 30-ak godina, pretpostavljam da ste vi stariji), ali sta cu kad vidim da je potrebno. Niste naucili na vreme.

Ja zaista ne dozvoljavam da mi se sa "ti" obraca bilo ko, to je ipak samo za ljude koji su mi bitni u zivotu.
Preporuke:
18
9
20 sreda, 07 septembar 2022 16:05
Ivan
@ Savatije Kočopizd

Iskreno, milsim da bi bila prava horor prica kad bi se pominjalo sta su ove kreature na vlasti radili 90-tih godina. U sustini bili su isti kao i sada - oportunisti koji pricaju kako vetar duva, samo ako imaju koristi. Samo su bili malo manje "umiveni" nego danas, ali isti je to sljam i onda i sad. I, nisu bili "pojacani" otpadom iz raznih drugih partija, kao danas.

Nema niceg deplasiranog u pominjanju sta su bivsi funkcioneri radili dok su bili na vlasti, i to uporedjivati sa njihovim izjavama u opoziciji. To se zove analiticko razmisljanje.

Itekako je jasno da ste vi "Raka", i nema potrebe da to negirate. Svako ko prati komentare ovde duze vreme ce vas prepoznati. I, molim vas - mene izostavite iz vasih paranoja i onlajn ganjanja sa individuama sa kojima ja nemam veze. Ja sam osoba za sebe, onlajn i u pravom zivotu, i ime mi nigde nije Miki. Ali, bez brige - ne ocekujem da vi u to poverujete. Nazalost, poznajem ljude poput vas u pravom zivotu.
Preporuke:
1
0
21 sreda, 07 septembar 2022 18:17
Savatije
@ Ivan
U redu, slažem se za obraćanje i prihvatam sugestiju za na dalje. E sad, da li sam ja nešto naučio ili nisam je diskutabilno, a da Vi niste ništa naučili je evidentno jer se prilikom obraćanja nekome reč "Vi" piše sa velikim početnim slovom!
Preporuke:
3
8
22 sreda, 07 septembar 2022 22:44
Ivan
@ Savatije

I ja prihvatam Vasu sugestiju. Samo, mislim da je mnogo veci problem zapoceti komunikaciju sa nepoznatim ljudima sa "Ti", nego moja greska sto sam pisao sa "vi", umesto "Vi".

Sto se tice nastavka, nece ga biti - meni je sasvim dovoljno sto imam ljude nalik Vama u privatnom zivotu, tako da mi to nije potrebno i onlajn. A i sta ce Vam prepiska sa nekim poput mene, ko ipak nije naucio nista, zar ne? Na kraju srecni i Vi i ja.
Preporuke:
3
3
23 sreda, 07 septembar 2022 23:16
Zvonimir Bgd
Savatije
@ Ivan

Savatije , Ali ja ne znam da čitam tvoju latinicu.
Preporuke:
5
2
24 četvrtak, 08 septembar 2022 07:24
Savatije Kočopizd
@ Ivan
Ko Vas uopšte i tera da čitate bilo šta na ovom i drugim sajtovima?? Vaš privatni život je isključivo Vaš problem i to u kakvom ste okruženju zavisi od Vas! Kad nekome držite pridike i insistirate na poštovanju onda morate i Vi drugog da poštujete i uvažavate, te da budete sasvim ispravni da bi drugoga ispravljali.

@ Zvonimir Bgd
Komentar samo potvrđuje moje pisanje!
Očigledno da Vama nije dobro i da bi bilo najbolje da potražite pomoć u specijalizovanim ustanovama! Ko Vas uopšte primorava da čitate moje latinične komentare??? Kao što rekoh, da nešto znate onda bi znali i da je latinica srpsko pismo.
Preporuke:
0
6

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner